Thursday 24 June 2010

Slår dine hudplejeprodukter dig og din familie ihjel?











Har du nogensinde spekuleret over hvad de svære ord bag på dine hudpleje produkter betyder?



Vidste du at det kun er omkring 1000 af de 13000 kemikalier der anvendes i hudpleje produkter, der er testet?

De 1000 kemikalier bliver kun testet 1 time!



Det er chokernde at det er sådanne oplysninger de forskellige selskaber vælger at skjule for os.

Bruger du shampoo med sodium laryth sulfat?
- Eller håndcream med propylenglykol?


Hvad med en såkaldt "safe for babyer" eller "baby" shampoo/bodywash med phenoxyethanol?
Hvis du gør, sætter du dig selv og din familie i fare.

Hvordan undgår jeg at disse farlige kemikalier, kan du spørge?
- Følg min blog,  så vil jeg dele min viden og prøve at åbne dine øjne for hvad du kan undgå, for at leve et sundere liv.

Du er velkommen til at stille spørgsmål eller komme med kommentare. 
Jeg vil  gør mit bedste til at svare dine spørgsmål.


Mvh
Phillip Hobbs


2 comments:

  1. Hej Phillip.
    Jeg glæder mig til at læse mere fra dig :)

    Jeg har lige et spørgsmål, jeg bruger pt. en mascara fra NVEY ECO, ved du om deres produkter er "sikre" at bruge?
    Her er deres site: http://www.econveybeauty.com/

    ReplyDelete
  2. Hi Indica og tak for dit kommentar.

    Har lige hurtigt kiggert på den og den indeholder titanium dioxide.
    see here http://www.cosmeticsdatabase.com/ingredient/706561/TITANIUM_DIOXIDE/

    Kristine min Forløvet bruger En "sikre" certificeret Øko mascara fra australien.

    mvh Phillip

    ReplyDelete